duminică, 17 mai 2009

Piatra



"Cand m-am desprins din muntele cel mare
Nu stiam despre om sau despre viata,
Veneam in jos ,prin ploaie si prin ceata ,
Sfarsindu-mi razvratirea intr-o vale...

Nu cunosc vremea ce-am petrecut cazuta,
Dar stiu ca intr-o zi cu aspru vant
M-au impins niste oameni pe-un mormant,
Celui Infasurat sa fiu reduta...

Stateam acolo,parca implinita
Ca mi-am gasit pe lumea asta rostul
"-Nicicum n-am sa descopar adapostul,
Cu orice pret ,chiar de voi fi zdrobita...!"
...................................................................

Dar intr-o noapte s-a 'ntamplat Minunea
De care pana astazi se vorbeste,
Multi dintre oameni zic ca-i doar poveste,
Eu zic ca-i Taina care-a scapat lumea.

In intuneric ,simtit-am o Lumina
Cum n-am simtit vreodata nici la soare,
Raze de viata se-apropiau din zare,
Iar pestera de Slava era plina..

Omul cel invelit in panza alba
S-a ridicat ,cu Fata-I luminata,
Si bucuria-aceasta minunata
O cantau ingerii din nai si harfa..

"-A inviat Viata si Iubirea ,
El biruieste tot ce-nseamna moarte!"
Cu pas smerit m-am dat atunci deoparte
Fiorul Sfant mi-a atins impietrirea...
........................................................................

O ,daca as avea genunchi ,ca tine,
'Naintea Lui m-as inchina mereu,
'Naintea Mielului lui Dumnezeu
Care te-s scos din iadul cu suspine...!

O ,daca as putea vorbi ,ca tine,
Pe buze as purta Numele Lui,
Si as vesti minunea orisicui ,
Caci Domnul ti-a facut atata bine...!

O ,de-as avea maini ,sa lucru pentru frati ,
Cum tu-ai putea ,cum ar dori Iisus ,
M-as osteni ,lucrand pan' la apus ,
Pentru cei suferinzi si 'nfometati...!

Dar eu sunt piatra ,si-mi pare asa rau ...
Ma rog ca tu ,care-ai gasit Iertare ,
Sa O traiesti in lumea asta mare..
De-acum eu tac ,te las , e randul tau..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu