duminică, 10 mai 2009

De-as sti…


De-as sti sa cant ,Ti-as canta numai Tie
Cantari frumoase ,de dragoste si dor,

Si le-as inmiresma in bucurie
Spre a fi mangaiere tuturor!

De-as avea voce limpede si lina
Sa o revars in case tulburate,
Mi-Ai fi izvor de liniste divina,
Ti-as fi ulcior ce-adapa inimi insetate!

De mi-ar fi glasul bland si iubitor
L-as inalta in psalmi spre Tronul Sfant,
Dorind sa-mi fie vesnic calator
Cu lauda spre Cer ,dinspre pamant!

De-as stapani o harfa sau un nai
Ce minuni ,Doamne ,Ti-as putea aduce,
As spune-asa de multe fara grai,
Ti-as canta Maretia-n sunet dulce!

Dar toate-aceste nu stiu sa le fac,
Cantarea mea e numai plans amar
Ce izvoraste din munte de pacat,
Nu am nici lacrimi sa-Ti aduc macar…

Mi-e glasul slab,si ragusit si trist
Tacerea Te lauda mai mult ca robul Tau…

Ajuta-mi , Doamne , sa-Ti slujesc smerit,
Si canta Tu ,Iisuse,sufletului meu…!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu