joi, 5 februarie 2009

Rugă pentru ai mei


Când am deschis întâia oară ochii,
aveai faţa scăldată-n lacrimi de bucurie…
Acuma, când îţi văd neliniştirea,
în ruga mea îmi pun toată iubirea
ca Domnul să îţi dea credinţa-n loc de teamă,
ţie, mamă!

Cu palme calde şi braţe vânjoase
mă aruncai în sus ca să prind Cerul,
iar azi ne salutăm mai bărbăteşte…
Eu ştiu că şi pe tine Domnul te iubeşte
şi îti va alunga-ntr-o zi patima toată,
ţie, tată!

Te văd în fiecare zi, îmi calci pe urme…
Ştiu că ţi-am arătat şi paşi greşiţi,
dar cred că voi trăi o bucurie,
întoarcerea la El, Lumina vie,
şi gând curat să-ţi dea în părtăşie
frate, ţie!

La tine-n casă înca e Icoana Lui.
Mă învăţai să-I zic o rugăciune…
De-atuncea tot I-am zis, şi ochii mi-a deschis,
şi-n rugăciunea-mi astăzi te cuprind,
şi-aş vrea şi pe bunicul să îl simt,
bunico, lângă tine!

Cu aceste rânduri vin la Tine, Doamne,
de-atâtea ori îi uit în rugăciune,
poate din griji prea multe pentru lume
sau poate din păcat ori nebunie,
dar am în suflet o nădejdie vie
că într-o zi de mare bucurie
îi vei chema şi pe ai mei să-Ţi fie
copii,Tie!

Slăvit să fie Domnul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu